    From: "akala" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oskarżony oskarża?
    Date: Wed, 28 Jun 2006 12:46:04 +0200

    Użytkownik "Bamare" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e7tl62$m2a$1@inews.gazeta.pl

    > Nie mam siły już tłumaczyć tej firmie, bo gdy już nie twierdzą że ich
    > "shakerowałem" to teraz grożą mi procesem za ujawnienie korespondencji
    > ich do mnie (wyiksowałem nazwisko i imię osoby piszącej do mnie) oraz
    > za oskarżanie ich o szantaż. Co mam im powiedzieć/zrobić aby dali
    > sobie siana? Na siłę szukają jakiegoś haka na mnie, dziennie dostaje
    > ze 3 emaile z groźbą wystosowania procesu.

    czytałem twoje poprzednie "posty" ,no i wydaje mi się ,że najlepiej jak im
    zaproponujesz by ci ten proces" zrobili".Mam wrażenie / oczywiście zakładam
    ,że wszystko co naspisałeś jest prawdą/ ,że tam siedzą jacyś dziwni ludzie
    ,którzy nie mają "zielonego pojęcia" na temat ,stron komputerowych
    ,wyszukiwarek itp.Możesz im również zaproponować ,że jak nie przestaną to ty
    ich pozwiesz .Jezęli jednak nadal będą cię nękać to niestety bez rozmowy z
    adwokaten chyba się nie obędzie.Myśle ,że gdy otrzymają pismo od twojego
    adwokata z uprzejmą prośba o zaniechanie nękania ,w głowach ich się
    rozjaśni.
    akala