  • Data: 2013-01-14 23:08:51
    Temat: Re: Oskarżenie sprawcy wandalizmu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 12 Jan 2013, Mateusz Bogusz wrote:

    > No nie ma takiego punktu. Tak samo, że o 20.00 wieczorem w mroźny dzień
    > zamiast pojechać i zrobić co miałem zrobić, to musiałem lecieć na komendę,
    > zgłaszać szkodę do ubezpieczyciela, znaleźć dużą folię, taśmę klejącą
    > i popracować przy samochodzie, żeby zabezpieczyć go przed dalszym niszczeniem
    > przez warunki atmosferyczne.
    >
    > Rozumiem, że nie da się tego "zmierzyć" w żaden sposób?

    Zgodnie z "zasadami sztuki" takie coś powinno być mierzalne,
    i dawać się "odszkodować" czy to w postaci odszkodowania czy
    zadośćuczynienia.
    Ale jakoś wątpię, żeby ubezpieczyciele byli skłonni stosowne
    pozycje ująć przy wypłacie, i wracamy do punktu wyjścia:
    sprawca pyta "skoro jest to oczywista szkoda, dlaczego poszkodowany
    nie dostał jej od ubezpieczyciela".
    Sądzę, że jeśli poszkodowany z przyczyn różnych takie
    odszkodowanie uzyskał to raczej sprawca się nie "postawi".

    pzdr, Gotfryd