  • Data: 2006-02-16 19:19:34
    Temat: Re: Orzeczenie komisji wojskowej...
    Od: "Tomasz" <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie masz A z paragrafami.
    > A z tą torbielą to jak bym się na twoim miejscu wybrał do lekarza. To
    > się nadaje do szybkiego usunięcia.

    A co to oznacza "A" z paragrafami ? co to daje... ?

    A co do torbieli to byłem u lekarza nie raz i on powiedział, żeby lepiej to
    zostawić skoro się nic nie dzieje bo może być jeszcze gorzej... badań to
    miałem tyle, że można by liczyć w dziesiątkach. Pokazywałem im całą
    dokumentację lekarską, ale widzę na nic się to nie zdało.... :/