  • Data: 2005-09-14 21:54:41
    Temat: Re: Orzeczenie a wykonalność
    Od: Robi <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chopin napisał(a):

    > Skąd oskarżony ma wiedzieć na jakie konto ma wpłacić. Biorąc pod uwagę
    > że może nie znać moich danych czy mam próbowac osobiście skontaktować
    > się z oskarżonym informując go sposobie naprawienia szkody (dane
    > adresowe oskarżonego napewno znajdują się w aktach).
    >
    > Do orzeczenia załączono kartkę
    > "... zgodnie z pkt. III orzeczenia (naprawienia szkody) celem wykonania.
    > O wykonaniu należy powiadomić sąd."
    >
    > Mam poinformować sąd czy szkoda została naprawiona czy też w jaki sposób
    > ma zostać naprawiona np. poprzez podanie n-ru konta bankowego, na który
> [...]

    W wyroku jest adres oskarżonego.
    Stąd konieczne jest wezwanie do naprawienia szkody, w tym wezwaniu
    należy podać termin naprawienia szkody oraz numer rachunku bankowego
    wierzyciela.
    O dokonanej wpłacie lub jej braku należy zawiadomić Sąd, który w ten
    sposób dowie się, czy zasadnie jest "odwieszenie" kary.

    Pzdr.