  • Data: 2005-07-25 12:03:56
    Temat: Re: Oryginalna kaseta i piracka płyta
    Od: komar77r <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Jul 2005 19:09:45 -0400, Jasek
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Kupujac czy plyte czy kasete, kupujesz prawo do czerpania przyjemnosci
    >ze sluchania muzyki. Nie do kopiowania czegokolwiek.

    co to za jebana przyjemność jak tyloma paragrafami walą cię
    po łbie, to ja już wolę słuchać wiadomego radia,
    przynajmniej to mam za darmo, i zdobywam bonusy po drugiej
    stronie rzeczywistości...

    poza tym co to za przyjemnosc z kupionej płyty... programu
    to przynajmniej używasz... a muzyka... zasrana przyjemnosc
    jak kupiłeś płytę za 50 zł z czego tylko 1-2 piosenki nadaje
    się do słuchania (mało jest takich płyt gdzie jest inaczej),
    które to i tak napierdalają 50 razy dziennie w radiu...
    wtedy to mam kurrwa przyjemność jak wsadzanie kutasa do
    kontaktu...

    ze swojej strony... NIEKUPUJE, słucham radia, sklepy
    muzyczne szerokim łukiem do czasu aż wygram w totolotka, coś
    mi się stanie z rozumem, albo będę zarabiał przynajmniej 4k
    PLN miesięcznie, a i tak teraz to wolałbym załpacić dziwce
    bułgarce (czego i tak nie robie) niż pójść do sklepu i kupić
    płytę...
    zresztą... wszyscy artyści to prostytutki...

    ojeju... co ja na pisałem... pewnie brodka już mnie nie
    lubi... ani ten ładny pan z perfektu.... nie mówiąc o
    kaziku... co ja teraz zrobie... chyba sie powiesze.... ale
    znowu problem... bo nie wiem czy producent sznurka udzieli
    mi licencji na powieszenie sie na nim...
    a może wy wiecie ?