  • Data: 2003-10-16 10:52:45
    Temat: Re: Oprogramowanie firmy OficynaMM
    Od: lukasz_p <l...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Trui napisał:

    > I tu sie nie zgodze... Nie jest to informacja o nowych programach
    Czy w takim razie mozna z tego rozumiec, ze jest to informacja o starych
    programach? :->

    >ale zachecenie okreslonej grupy ludzi do przetestowani ich.
    > Zalezy mi na trafnym wyborze grupy docelowej... dlatego zdecydowalem sie na posta
    na tej grupie.
    A ja myslalem, ze na maksymaliazacji zysku :->

    > Mam nadzieje ze nikogo to nie urazilo!
    tych co maja staly dostep do internetu, pewnie nie
    ale jest to SPAM :-P

    ps. proponuje kontunuacje tej dyskusji na pl.news.mordplik

    --
    pozdrawiam
    lukasz_p