  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: Oprogramowanie GNU/GPL
    <487a8d35$1@news.home.net.pl> <g5e32q$3031$1@opal.icpnet.pl>
    <487bfe67$1@news.home.net.pl> <g5hesh$ujk$1@opal.icpnet.pl>
    <g5hlv4$k4e$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g5hm07$16p0$1@opal.icpnet.pl>
    <g5hmon$2jl$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <s...@k...fenia.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <s...@k...fenia.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <s...@k...fenia.pl>
    Date: 15 Jul 2008 12:24:30 +0200

    Bartosz Feński aka fEnIo napisał(a):

    > No to nie chcę proponować opłaty licencyjnej tylko opłaty za kupno programu
    > z konkretną licencją, która dopiero obliguje do pewnych zachowań.

    Nie do końca rozumiem co znaczy to co wyżej napisałeś bo tej konkretnej
    Licencji musisz udzielić bezpłatnie. Owszem, możesz pobierać opłaty za
    wszystko inne czego ona nie reguluje - to jak najbardziej ale w moim
    rozumieniu rzeczy nie mieści się tu sprzedaż programu.

    > I nadal uważasz, że nie mogę pobrać opłaty za sprzedaż skoro tu mowa jest
    > o licencjonowaniu?

    W takim razie muszę zapytać o to *co_konkretnie* Ty chcesz sprzedać?

    j.