  • Data: 2006-05-31 06:01:25
    Temat: Re: Oporny operator TK
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ELCO wrote:

    > ... ciach.

    > Rozumiem ze mowisz o slynnej multimedia polska :)

    Jeśli faktycznie jest to ta sieć to:

    pkt. regulaminu promocji

    6. W Promocji nie mogą uczestniczyć osoby, które w okresie 3 miesięcy
    poprzedzających zawarcie Umowy Abonenckiej w ramach Promocji, miały
    zawartą z Operatorem umowę o świadczenie Usługi Multimedia Internet.

    dla mnie proste jeśli Jan Kowalski miał zawartą umowę to nic nie stoi
    na przeszkodzie żeby Janina Kowalska (dajmy na to żona, córka, matka
    czy kochanka) poszła i podpisała nową umowę.

    --
    Pozdrawiam AdamS