  • Data: 2007-01-03 14:10:48
    Temat: Re: Opłaty parkingowe
    Od: m...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    Roman Rumpel napisał(a):
    > Zatem widać są dla nich wymagane homologacje, BTW powyzej wymienione
    > urządzenia nie są zegarkami parkingowych.

    Zgadza się są, weź też pod uwagę, że wszekie parkometry TEŻ SĄ
    HOMOLOGOWANE...wiec dlaczego, zegarek na ręku parkingowego...który
    może źle chodzić, nie jest w takowy kwit wyposazony....wszak służy
    do rozliczania czasu co ma wpływ na wysokośc opłaty...w tej sytuacji
    wystarczy, że na moim cyferblacie minie mniej niż godzina i płacę
    za jedną....a stoję pół dnia (oczywiście przeginka ostra, ale
    celowo)

    > ATSD - w czym problem? Pokłóciłeś się z parkingowym o to, ile rzeczywiście
    > czasu upłynęło, czy nudzisz się po prostu?

    Nie pokłóciłem...tylko jeden As na moje pytanie odpowiedział, ze ma
    gwarancję wieczystą....oj był roftl.......
    Ja po prostu uważam, że nasze Opiekuńcze Państwo zbyt się opiekuje
    moim portfelem......nerwa dostaję. Taki parking to ani usługa ani
    przysługa....żeby to były chociaż miejsca strzezone to ok....ale
    tak za frajer....