    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oplaty celny - reklamowany towar...
    Date: Tue, 14 Aug 2007 15:50:01 GMT

    > mam kwit nadania pocztexu to tyle, przesylka wrocila i DHL
    > nalicza mi vat od jej wartosci, co mam teraz zrobic?

    Przeslac do urzedu skarbowego o zwrot vat naliczonego na towar ktory wrocil
    z naprawy.
    Przedstaw tam wszystki papiery jakie masz, fakture kupna, dokument sad jesli
    masz itp. Idealnie by bylo jesli na kazdym dokumencie gdzie figuruje ten
    towar mozna go bylo zidentyfikowac jednoznacznie np. nr. seryjny.