  • Data: 2009-04-27 12:59:14
    Temat: Re: Opłata za wezwanie i inne
    Od: "Fiolka" <f...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    news:pan.2009.04.27.12.26.54@rudak.org...
    > Tak.
    > BTW skoro nic nie było podpisywane, to zmiana warunków regulaminu na
    > pewno też nie wymaga podpisu ;-)

    No tak, to na pewno. Chodziło mi raczej o to, czy dostawca (usług, towaru,
    nieważne) może sobie dowolnie i bez żadnych ograniczeń (nie wiem - ze strony
    prawa handlowego, czegoś w ten deseń, nie znam się na tym kompletnie ;-)
    wprowadzać jakiekolwiek zasady, nawet absurdalne. Że np. od 1. maja 2009
    będzie pobierał opłaty 1 zł za telefony z informacjami o ofertach albo
    dodatkowe opłaty 200 zł za zamawianie usług w porze lunchu, czyli między
    godziną 12:00 a 14:00.

    > (pomijam, że w przypadku B2B jak
    > rozumiem w ogóle nic nie trzeba).

    Co to jest B2B?