  • Data: 2002-06-24 19:11:16
    Temat: Re: Opłata za parking i kara
    Od: "spider" <s...@l...warszawa.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "-=Przemek=-" wrote:
    > Odszedł więc do najbliższego punktu obsługi kart,
    > wrócił po ok. 10-15 minutach, ale strażnicy byli szybsi, a urzędnicy UM w
    > Bytomiu nie przyjmowali jego tłumaczenia do wiadomości posługując się
    > zresztą bardzo dziwną i smutną argumentacją / np " ...ja tu nie mogę nic
    > zmienić...", "...to nie jest powód do anulowania zawiadomienia..."/
    [...]
    > Dlatego proszę o pomoc w wyborze drogi; iść do przodu
    > czy odpuścić?

    Odpuścić, bo IMO nie ma podstaw do wzruszenia tej decyzji. Strażnicy
    przyszli, zobaczyli samochód bez opłaty, wlepili mandat i po sprawie. Jedyną
    szansą w tym wypadku byłoby udowodnienie, że w czasie, kiedy wystawiany był
    mandat, tata akurat kupował/napełniał kartę parkingową. Mimo wszystko nie
    daje to gwarancji sukcesu a zależy jedynie od życzliwości urzędników - w
    końcu brak środków na karcie nie zwalnia Twojego taty z obowiązku opłaty za
    parking, a poza tym mógł tam pojechać samochodem. Jeżeli nie jesteś w stanie
    udowodnić powyższego (brak jakiegoś potwierdzenia czy coś) to sprawa jest
    przegrana, bo takim samym tłumaczeniem mógłby się posługiwać każdy.

    spider