  • Data: 2006-02-18 14:18:58
    Temat: Re: Oplata manipulacyjna za wystawienie faktury
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    castrol [###j...@w...blumen.pl.###] napisał:

    > No to jeszcze inny kwiatek z tego samego sklepu :D
    > Oprocz tego napisu o ktorym wspominalem na ladzie jest jeszcze cos
    > takiego: "Informujemy, ze zgodnie z obowiazujacymi przepisami, w
    chwili
    > obecnej sprzedazy dokonujemy tylko i wylacznie podmiotom
    gospodarczym
    > posiadajacym NIP"

    Ja kilka razy miałem taki problem. Podaj im cokolwiek. Byle cyfra
    kontrolna w NIP-ie się zgadzała. Najlepiej swój NIP i swoje nazwisko i
    imię poprzedzone "Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna" lub podobnym.

    > Czyli, wg nich, zgodnie z obowiązującymi przepisami (jakimi? nie
    wiem
    > :D) osoba prywatna nie może dokonać zakupu w tym sklepie :D

    To nie jest sklep. gdyby był sklep, to byś spokojnie mógł wniosek o
    ukaranie za wykroczenie napisać - z poprawką na osławione
    postanowienie z Częstochowy.

    > Dodam ze jest to zwykły sklep handlujący częściami elektronicznymi i
    > komputerowymi. SA na drzwiach normalne godziny otwarcia itp. itd.

    A co ma na wywieszce? Napis sklep, czy coś innego? Hurtownie też
    miewają określone na drzwiach godziny otwarcia.