  • Data: 2005-03-07 14:12:34
    Temat: Re: Operator kablowy łamie umowę
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 7 mar o godzinie 13:00, na pl.soc.prawo, Marek napisał(a):

    > No właśnie a co mogę zarządać od firmy jeżeli bym udał się z tym do sądu.

    Ale z cIEBIE bęcwał!!
    Co chcesz żądać??
    Popier..iło się w główkach - chcesz za darmo wszystko??

    > Jakieś odszkodowanie, sąd mógłby ich zmusić do kontynuowania świadczenia
    > usług po starej cenie? Jaka ustawa reguluje takie sytuacje?

    Tak, na poziomie cen sprzed denominacji złotego - o ile wiesz kiedy i co to
    było.
    To by cI pasowało co?

    Odpowiedział cI konsultant - masz *prawo* wypowiedzieć umowę bez skutków
    finansowych dla siebie - i spadaj na drzewo buraku.

    --
    Herbi
    07-03-2005 15:12:32