eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpakowanie towaru - adres producenta? › Re: Opakowanie towaru - adres producenta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!lublin.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!newshub.sdsu.edu!newsfeed.news2me.com!newsfeed.tpinternet.pl!a
    tlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Piotr" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Opakowanie towaru - adres producenta?
    Date: Fri, 30 Jun 2006 14:39:05 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <e835vr$7k8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <e80r8c$s3t$1@inews.gazeta.pl> <e81ls2$d8a$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <s...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: acsf221.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1151671100 7816 83.11.33.221 (30 Jun 2006 12:38:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Jun 2006 12:38:20 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1506
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1506
    X-Antivirus: avast! (VPS 0626-3, 2006-06-29), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:398049
    [ ukryj nagłówki ]

    > > Natomiast sprzedawca nie ma obowiazku rozpatrzyc reklamacji od razu, a
    jej
    > > uzasadnienie moze byc w zasadzie dowolne - moze to byc opinia samego
    sklepu,
    > > moze byc opinia rzeczoznawcy, moze byc opinia producenta (w dwoch
    ostatnich
    > > przypadkach oczywiscie sklep musi sie zgadzac z ta opinia). Jesli nie
    >
    > Niby dlaczego musi się z nią zgodzić?

    Moze napisalem niezbyt jasno. Czesto sklep przedstawia klientowi opinie
    producenta mowiac, ze ten reklamacje odrzucil. Tak naprawde klienta nie
    interesuje opinia producenta, bo umowe zawarl ze sklepem (chyba, ze towar
    jest tez objety gwarancja, a klient korzysta nie z przepisow o
    odpowiedzialnosci sprzedawcy, tylko z tej gwarancji). Stad to sklep powinien
    poinformowac klienta o odrzuceniu reklamacji (a jako zalacznik moze dolaczyc
    opinie producenta, z ktora sie zgadza).

    Natomiast oczywiscie mozliwa jest sytuacja, gdy producent odrzuca
    reklamacje, a sklep mimo wszystko ja uznaje (biorac koszty na siebie).



    ---------------------------------------------------

    http://www.pbase.com/piotrstankiewicz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1