  • Data: 2009-05-14 19:49:42
    Temat: Re: Omijanie i wyrok SN z 1982
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 14 maj 2009 21:32
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <guhrnd$j4h$1@inews.gazeta.pl>):

    > Te wyroki dawniej były publikowane w formie zeszytów. Teraz aktualne są na
    > stronach interenetowych, tylko że wyszukiwanie jest co kolwiek uciażkliwe.
    > Pasowałoby je czytać po kolei.

    Znaczy co, wszystkie wyroki sądów? przez np. 60 lat?
    A gdzie one są publikowane?

    > No jest oczywiście. Sąd w tamtym wypadku uznał, za własciwe 1,5 metra.
    > Trzebaby było przeanalizować, z eczego akurat wynika ta liczba. czemu nie
    > 1,0 albo 2,0 metra akurat.

    No ale autor dość rozsądny jest i skoro tak cytuje, to chyba chodzi o
    sugestię, że to dobra odległość? Tylko czy inny sąd w razie czego też tak
    uzna czy inaczej?

    --
    Tristan