    From: "Flashi" <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Date: Sun, 9 Nov 2003 20:45:08 +0100

    Użytkownik "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl> napisał w
    wiadomości news:NQrrb.284483$vL1.3530591@news.chello.at...
    > wiesz ja ostatnio do firmy kupilem laserowa!! kolorowa!! drukarke!! za
    2050
    > netto!!!

    no grats normal cena ...

    > wiesz dlaczego kopalnia musi zaplacic tyle?
    > bo jakis squr... odpowiedzialny za zaopatrzenie w danej kopalni dostal
    gruba
    > koperte wypchana waluta, i za ta koperte podpisze kazda fakture i kontrakt
    > na dostawe sprzetu jaka mu dadza, wiec moze gornicy zaczeli by robic
    > porzadki od siebie i swojego podworka, zamiast rzadac wiecej kasy

    hmmm myslisz sie :) Kopalnia nie moze oglaszac ZADNYCH przetargow ... Musi
    zlozyc zamowienie o cokolwiek z KW ktora jak pisalem jest narzucona
    politycznie z gory ... Siedza tam co prawda osoby zwiazane z gornictwem ale
    oczywiscie te osoby w duzej czesci zwiazne z gornictwem byly jedynie
    politycznie a na dole to moze 2-3 razy w ciagu 10lat byli ...

    > poza tym, szczerze powiedziawszymyslalem ze gornicy zarabiaja podobnie do
    > kolejarzy czyli okolo 1000 pln'ow, a ty piszesz ze zarabiaja 2 albo nawet
    3
    > razy tyle, to nawet w wawie nie ma takich srednich zarobkow, wiec niech
    > siedza cichutko i nie szczekaja jadaczkami, bo w koncu reszta kraju
    naprawde
    > sie zburzy i zaorze ten slask

    Zmien robote kolejarza na robote gornika ... Napewno Ci sie spodoba ...
    Napewno ....
    2000zl to gornik dostanie kiedy przepracuje przynajmniej 26 dni w miesiacu.
    Praca na kopalni to nie jest praca urzednika ktory do roboty przychodzi o 8
    a konczy rowno o 15 a w tym ma 30 min przerwy ...
    Gornik zapierdala w nieziemskich warunkach, a nie jak urzednik w
    klimatyzowanych pomieszczeniach w ciszy czesto i spokoju ...