  • Data: 2003-03-23 05:42:24
    Temat: Re: Okres wypowiedzenia umowy
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...iq.pl> napisał w wiadomości
    news:b5in33$5q2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Abonent może rozwiązać Umowę z zachowaniem trzydziestodniowego (30) okresu
    > wypowiedzenia.

    No to już sam sobie odpowiedziałeś. Wypowiadasz umowę np. 24 marca...
    liczysz 30 dni i umowa jest rozwiazana. Czasem w takich umowach jest to
    sformuowane np.
    "... z zachowaniem miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec
    następnego okresu rozliczeniowego" - ale u Ciebie takiego czegoś nie ma.

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa