eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOkradają mnie w biały dzień Re: Okradają mnie w biały dzień
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.g
    ermany.com!newsfeed.utanet.at!newsfeed01.chello.at!newsfeed02.chello.at!news.ch
    ello.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <d22e8$448b3c33$57cf57e4$768@news.chello.pl>
    <e6hpgr$fvs$1@inews.gazeta.pl>
    <7e38a$448c6e47$57cf57e4$8992@news.chello.pl>
    Subject: Re: Okradają mnie w biały dzień
    Date: Sun, 11 Jun 2006 23:03:44 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Message-ID: <acd48$448c8531$3eb33fb7$14312@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 18
    NNTP-Posting-Host: 62.179.63.183 (62.179.63.183)
    NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Jun 2006 23:03:45 +0200
    X-Trace: acd48448c85319b169a1214312
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:393987
    [ ukryj nagłówki ]

    >>> jakoś można dochodzić swoich praw
    >>
    >> Postraszyc rzecznikiem praw klientow, a z pewnoscia stanowczo odmawiac
    >> jakiejkolwiek zaplaty !!! Bez zawachania powiedz, ze jest to ostatnia
    >> wizyta w tym serwisie i jednoczesnie poinformuj, ze sprawe zglosisz do
    >> odpowiedniej komorki Renault oraz wspomnianego rzecznika praw klienta.
    >
    > przetestuję to jutro

    Mysle, ze zasadnym byloby powiadomienie producenta, ze ich autoryzowany
    serwis psuje im opinie... W przypadku ASO Nissana z ktorym mielismy
    problemy - podzialalo.

    Pozdrawiam,

    Tiger


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1