  • Data: 2006-03-09 06:59:07
    Temat: Re: Ojciec ma kochanke.
    Od: "Dorota" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    palykk napisał:

    > poczatkowo
    > natknalem sie na podejrzane smsy, jakie byly w pamieci telefonu ojca,
    > pozniej przeczytalem jego maile i tam znalazlem najpierw jeden, potem
    > drugi, liscik od niejakiej x...

    Z czego można wnioskować, że regularnie przeglądasz jego pocztę i telefon.
    Gdybym była Twoją matką, to by mi było wstyd. Do rozczarowania zdradą doszło by
    jeszcze rozczarowanie Tobą.

    > Oczywiscie mam zamiar o wszystkim powiedziec mamie i ujawnic wszystko,
    > co odkrylem.

    To nie jest takie oczywiste.

    > Jestem przekonany, ze dojdzie do rozwodu. Ja w kazdym
    > razie bede za tym optowal,

    Jakby to była Twoja sprawa.

    > Powiem na koniec szczerze. Po tym, co odkrylem czuje sie jak idiota, a
    > klamstwo wlasnego ojca boli nieprzecietnie.
    > Mam zamiar calkowicie
    > zerwac z nim kontakt. Najbardziej boje sie, ze cala ta sytuacja odbije
    > sie na mojej mamie

    To może zachowaj się jak mężczyzna i porozmawiaj z ojcem? Przyznaj się skąd masz
    dowody i zapytaj co jest? Za trudno? Za mało pokrętnie?

    > i chcialbym, zeby za ta zniewage orzymala
    > satysfakcjonujaca rekompensate (przynajmniej finansowa).

    Z której Ci coś skapnie, bo przecież Ty student...

    > Moze niektorych dziwic, ze pisze o tym publicznie, ale to wynika z
    > tego, ze najlatwiej mi o tym mowic w anonimowym swiecie internetu.

    Mnie to nie dziwi. Twoje metody zdobywania wiedzy o najbliższej rodzinie nie
    wskazują na skłonność do uczciwej i bezpośredniej konfrontacji.

    > Za wszelkie porady bede bardzo wdzieczny.

    Porozmawiaj z ojcem i nie wmawiaj sobie, że wiesz co jest najlepsze dla Twojej Mamy.

    Pozdrowienia,
    Dorota