    From: "Washko" <w...@w...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ogranicznienie wynagrodzenia komorrika
    Date: 17 Mar 2007 15:51:18 -0700

    On 17 Mar, 23:08, "MOrski" <m...@o...pl> wrote:
    > Witam
    > Jest przeprowadzana egzekucja z nieruchomości.
    > Komornik się nie narobił, bo nawet wyceny dokonał przy pomocy wyceny zrobionej
    > 3 lata przedtem przez właściciela.
    > Wartość nieruchomości jest duża (660.000 zł) no i w związku z tmy ewentualne
    > wynagrodzenie byłoby duże.
    > Słyszałem że mozna ograniczyć tę kwotę.
    > Pytanie:
    > Kto może o to wystąpić i do kogo. CZy może macie jakieś prykłady z życia w
    > podobnej sytuacji.
    > Morski
    >
    > --

    Po wydaniu postanowienia o kosztach przez komornika, należy wnieść w
    terminie 7 dni skargę na czynności komornika do sądu, przy którym
    działa komornik i domagać się ograniczenia kosztów. Wskazywać należy,
    że nakład pracy nie był znaczny itp.

    Pozdrawiam,
    Tomasz Waszczynski
    http://washko.wordpress.com