    From: "Dorota Woźniak" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ograniczenie wolności matce przez syna? ponownie
    Date: Thu, 17 Nov 2005 07:08:59 +0000 (UTC)

    Kaja <k...@n...ma.wp.pl> napisał(a):

    > Dlaczego ta matka jest taka głupia i pozwoliła sobie zabrać swoje dolumenty
    > i zamknąć w jakimś tam pokoju?
    > Wywaliłabym te drzwi z pomocą policji i postarałabym się o wywalenie tego
    > pasożyta ze swojego mieszkania.
    > Jeśli chodzi o opłaty za czynsz, czy inne matka może wziąć nowe druczki (za
    > czynsz to w administracji) i opłacać.

    Prosilabym kogoś kto odpowie bez demagogii. Pozmoze znaleźć przepis,
    paragraf, artykuł pozwalajacy zastosowac droge typu wysłanie pisma. Matka
    tego syna nie chce wyspywac zboża na tory. Więc i drzwi wywalac nie bezie, bo
    i podstaw n ie ma. Syn jest zameldowany. Matka nie jest do końca taka głupia
    bo nawet wie ze moze pobrać nowe druczki i nie tu lezy problem. Pytanie jest
    jasne "Jaki przepis, artykuł itd mozna zastosowac do takiej sytuacji". Nie
    interesuje mnie czy mozna kupic kałacha, czy ktos jest mądry czy głupi. Bo
    matka nie miała możliwosci stać caly czas przy dokumentach i pilnowac czy
    ktos jej zabierze. Bo matka nie przypuszczała, że własny syn mający te
    dokumenty w reku jako ze fizycznie dokonywał opłat (uprzedze nastepne teksty
    nie na temat: matka dawała swoją częśc opłat), że własnie ten symn zamknie
    dokumenty. Czy to swiadczy Kaju o głupocie? Jezlei tak to znaczy ze w kazdej
    rodzinie wszyscy chodza z kasami pancernymi.

    Jeszcze raz ponawiam apel. Tylu fajnych i madrych ludzi jest na tej grupie.
    Pomówżcie znaleźc na to paragraf.