    Date: Wed, 16 Nov 2005 10:37:51 +0100
    From: DorotaW <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ograniczenie wolności matce przez syna?

    Użytkownik Wirtualna napisał:

    > 1. Listy polecone do matki ma prawo odbierać - może da się jakoś zastrzec to
    > na poczcie.
    > 2. Może wystarczy wynająć skrytkę pocztową i tam kierować korespondencję -
    > trzeba wtedy pogadać z wystawcami faktur, aby wysyłali je pod nowy adres
    > 3. W przypadku, gdy biegnie termin od daty doręczenia. a np. odbierze syn i
    > nie przekaze, to w sprawach np. urzedowych mozna wnioskowac o przywrocenie
    > terminu z uzasadnieniem dlaczego
    > 4. Jakie dokumenty przetrzymuje syn? Bo tu albo trzeba zabrać siłą, albo
    > wytoczyć powództwo o ich wydanie.

> [...]
    Wielkie dzięki za odpowiedź, aczkolwiek żaden z tych punktów nie jest
    odpowiedzia na pytania przeze mnie zadane.

    w odpowiedzi na Twoje punkty:

    ad 1 To wiem, jakoś sie daje zastrzec na poczcie, choć to nie jest
    wygodne bo poczta daleko i chodzenie i sparawzanie "czy dzisiaj
    przyszło" jest uciązliwe.

    ad 2 pewnie że wystarczy wynająć skrytke, to niezwykle proste
    rozwiązanie. Z jednym wszak manakamentem - trzeba płacic - nie kazdego
    na to stać

    ad 3 w dokumentach o które chodzi nie biegnie żaden termin doreczenia

    ad 4 jakie dokumenty pisałam przetrzymuje syn. Jeżeli chodzi o to
    zabieranie siła jak sobie to wyobrażasz? Drobna kobieta z młodym
    odkarmionym byczkiem ma sie szarpac. No i jest tez coś na temat. Jasne
    że trzeba wytoczyc powództwo. Tylko pytanie "na jakiej podstawie, na
    jakie porzepisy, kodeksy powołać sie"

    Czy jest Ktoś kto odpowie mi na pyanie. Konkretnie na moje pytanie.
    odpowie po prostu "na temat" a nie że gdzies dzwonią tylko nie wiadomo w
    której stronie. Bardzo o to prosze.

    Zależy mi na odpowiedzi na temat zadany w pierwszym poscie. Konkretnej,
    a nie na gdybaniu

    --
    Pozdrawiam - DorotaW
    \|||||/