    Date: Tue, 15 Nov 2005 23:32:46 +0100
    From: DorotaW <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ograniczenie wolności matce przez syna?

    Użytkownik Marta Wieszczycka napisał:

    > Czy jak na ulicy ktoś Cię napadnie i okradnie, to też będziesz mu
    > przedstawiać podstawę prawną, że to jest nielegalne?

    Troche to ni w gruszke ni w oko do tematu

    > W takiej sytuacji należy się skontaktować się z Policją i zgłosić
    > kradzież (dokumentów - Policja może wejść do tego pokoju i je odebrać)
    > oraz znęcanie się nad rodziną. Matka wypełni odpowiedni formularz i syn
    > oraz synowa zaczną być "na cenzurowanym".

    Nie miałaś jak widac do czynienia z przmoca. Policja zaliczona,
    niebieska linia i tym podbne twory również. W skrócie powiem że np w
    niebieskiej to chodzi sie całymi tygodniami i panienka odpytuje tymi
    samymi pytaniami "na okolicznośc". podstawowy zestaw to: po co pan/pani
    przyszła do niebieskiej odp bo chce mioec normalny dom, a jaki dom jest
    normalny...." i tak trwa tygoniami a ofiara w tym czasie w morde dostaje
    :). Na policji (jejku Ty naprwde nie żyjesz chyba w tym kraju) ostatnio
    nie mogli wypisac niebieskiej karty i odsyłali wszystkich... bo zabrakło
    kart. A "ważny" siedzacy na dyżure uprawiał spławikowo na zasadzie "to
    nie ja to ... rejonowy lekarz". A było ti w kilka minut po pobiciu przz
    synową. Osoba pokrzywdzona któa przychodzi z czymś takim na policję
    powinna miec udzielona game informacji, nie miała. Mało tego jeżeli juz
    Policja pyta o świadkó. A w tym kraju jak sie cos dzieje za ściana, to
    "dyskretne sąsiedztwoi" chowa głowy bo "nie wypada sie wtrącac".
    Dopiero jak przyjada panowie, których praca zaczyna sie od nałożenia
    rekawiczek jednorazowych i rozwiniecia białoczerwonej taśmy wokół
    zdarzenia, to "dyskertne sasiedztwo staje tłumnie i przekrzykuje sie
    ile to wie i widziało. taka jest prawda i to proste jak rogal.

    --
    Pozdrawiam - DorotaW
    \|||||/