  • Data: 2007-09-14 12:40:47
    Temat: Re: Office 2007 - do czego go wykorzystywać?
    Od: "Beer" <b...@a...pocztowy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Gruby Jendrek" napisał:
    > Na pudełku jest napisane:
    >
    > "Produkt licencjonowany dla 3 komputerów osobistych: nie do użytku w
    > jakiejkolwiek zorganizowanej działalności komercyjnej, działalności
    > gospodarczej przynoszącej dochód lub niedochodowej ani w jakimkolwiek
    > organie administracji publicznej"
    >
    > Autentycznie nie rozumiem co tu może być niejasne.

    Nie widziałem pudełka...
    No cóż - pewnie "dziwny" jestem, ale jednak dla mnie nie jest wszystko
    jasne.
    Co znaczy "zorganizowana działalność komercyjna"?

    Wkleję też pytania z poprzednich postów:

    Czy 'działalność komercyjna' znaczy tyle, co 'działalność gospodarcza'?
    Czy nie mając zarejestrowanej działalności, ale wykonując sporadycznie na
    umowę-zlecenie różnorakie prace (np. pisanie artykułów do gazet)
    automatycznie ŁAMIĘ zapisy umowy licencyjnej?
    A co np. z Allegro? Przygotowując opis aukcji w Wordzie automatycznie ŁAMIĘ
    zapisy umowy?
    Bo przecież wystawienie aukcji to jednoznaczne działanie 'nastawione na
    zysk'.

    A taki przypadek: treść napisana w notepadzie ;) (we Writerze, Wordpadzie,
    czymkolwiek innym...) i do tego osobno dołączone pliki graficzne stanowiące
    "zrzut ekranu" i przedstawiające elementy pakietu Office 2007. Złamanie
    warunków umowy, czy nie?