  • Data: 2007-09-14 13:12:30
    Temat: Re: Office 2007 - do czego go wykorzystywać?
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 14 Sep 2007 13:58:27 +0200, Alek napisał(a):

    > Akurat te wypada pisać ręcznie.

    Zmień "do ukochanej" na "do kochanki" - tych nie należy pisać ręcznie ;-)
    Poza tym ludzie teraz są tak rozpuszczeni że listę zakupów piszą
    w Wordzie bo nawet nie widzą że jest coś takiego jak notatnik (o WordPadzie
    już nie wspomnę bo nie widziałem nikogo kto by go używał od lat)

    > Wydaje im się, że są fiskusem?

    Ten to chce swoją działkę bez względu czy zarobisz czy nie ;-)
    A oni po prostu patrzą kto jest skłonny wydać ile pieniędzy. Ci
    co zarabiają nie patrzą tak na kasę więc mogą wydać więcej zanim
    zaczną się zastanawiać co jest u konkurencji tańszego.

    Pozdrawiam,
    Henry