  • Data: 2014-01-27 09:47:33
    Temat: Re: Oferta handlowa na prywatny adres email
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-01-26 19:59, Użytkownik A.L. napisał:

    > Co robic? Zainstalowac soft antyspamowy

    Odradzam. Potrafi zaliczyć do spamu maila na którego
    akurat czekasz.
    Potwierdzam że faktycznie w części przypadków nie warto
    klikać a ni odpowiadać. Ale jest jeszcze coś, w części
    maili masz linki do obrazków i jeśli nie masz zablokowanej
    opcji automagicznego ich odczytywania to program kliknie
    za ciebie informując że przeczytałeś.