  • Data: 2005-05-30 17:11:59
    Temat: Re: Odwołanie służby wojskowej
    Od: "Asterix Asterix" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Chmarniak"
    > Na samym początku radzę udac Ci się do WKU i tam zapytać, co masz w takiej
    > sytuacji zrobić - nie bój się - tam naprawdę pracują normalni ludzie. Swoją
    > drogą również możesz napisać odwołanie i zaznaczyć tam, że zamierzasz
    > studiować, ale szkoły jeszcze nie prowadzą naboru (dziwne ??)- w odwółaniu
    > napisz, że np. ważne wzgledy rodzinne stały na przeszkodzie Twojej edukacji
    > i zamierzasz studiować dopiero teraz, a wojsko chcesz odrobić na II
    > semestrze (masz taką możliwość...)
    > UWAGA: W wojsku nie ma już fali, a armia oferuje dobre miejsca pracy ..-
> [...]

    Więc dziś byłem i zaniosłem podanie, gdzie napisałem, że zamierzam studiować.
    Pismo zaadresowałem do "Komendanta Wojskowej Komendy Uzupełnień", a gość mi
    powiedział, że muszę je przepisać i zaadresować do "Szefa Wojewódzkiego
    Sztabu Wojskowego". Więc jutro idę jeszcze raz, bo w piątek mija termin. Ale
    przy okazji dowiedziałem się, że mam marne szanse. :( W moim mieście są trzy
    wyższe uczelnie: dwie państwowe i jedna prywatna. Tam, gdzie chcę iść
    (uczelnia państwowa) nabór bedzie dopiero od 13 czerwca. Co do tego
    odrabiania, to chodzi o to, że mogę wojo załatwić na wakacjach? O pracy w
    wojsku sporo myślałem, ale to nie dla mnie. Za dużo się nasłuchalem od
    kolegów, ktorzy wojsko zaliczyli 1-2 lata temu.

    --
    Pozdrawiam,
    Asterix