eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdszkodowanie za zaginiony twardy dysk, jako dowód rzeczowy › Re: Odszkodowanie za zaginiony twardy dysk, jako dowód rzeczowy
    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odszkodowanie za zaginiony twardy dysk, jako dowód rzeczowy
    Date: Tue, 25 Oct 2011 21:31:04 +0200

    news:4ea70a23$0$5814$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie wiem co on wypisywał, ale tu np. masz prokuratora który szuka warezów u
    > "nadużywających wolności słowa" w stosunku do żołnierzy:
    > http://wyborcza.pl/1,75248,10530533.html
    >
    > Bo wiesz... jeden coś tam napisze o Żydach i go przeciągną, następny o
    > żołnierzach i go przeciągną, a za chwilę Tobie przetrzepią dokładnie cały dom
    > i dostaniesz zawiasy za jakąś piracką empetrójkę, za to że np. "nadużyłeś"
    > opcji niewskazania kierującego uwiecznionego fotką z fotoradaru ;)

    A propos, jak kogoś przeciągną za jakieś pirackie programy, to mogę udzielić
    bezpłatnej nauki.

    Tak wyglądało moje kluczowe pismo, w sprawie rzekomego nielegalnego
    oprogramowania:

    Stanowisko w sprawie

    Zważywszy na fakt, że II instancja nakazała sądowi pierwszej instancji wzięcie
    pod uwagę zarzutów apelacji, sprawa wygląda na rozwiązaną, problemem głównym
    pozostają praktycznie (nie wiedząc czemu) będące w zainteresowaniu oskarżenia
    programy komputerowe.

    Po otrzymaniu uzasadnienia wyroku apelacji, opublikowałem go publicznie w
    Internecie i poddałem na grupach dyskusyjnych ocenie internautów. Na grupie
    dyskusyjnej pl.soc.prawo toczyła się w moim wątku pod tytułem ,,Jest uzasadnienie
    wyroku mojej apelacji" bardzo ciekawa dyskusja, uczestnicy zachodzili w głowę,
    jak II instancja mogła coś takiego napisać na temat domniemania niewinności.
    Niniejszym pozwolę sobie kilka ciekawych opinii i obserwacji uczestników
    wspomnianej dyskusji poniżej przytoczyć i sugeruję Sądowi wzięcie tego przy
    swojej ocenie pod rozwagę.

    Należy zwrócić szczególną uwagę na fakt, że również Sąd Apelacyjny błędnie
    przyjął twierdząc, że "(..) wzywanie go przez organy ścigania czy wymiaru
    sprawiedliwości do okazania tychże, w żądnym razie nie złamało zasady
    domniemania niewinności, bo zwracano się do oskarżonego nie o dostarczenie
    dowodów jego winy a o dowody legalności zakupu programów, (...)". Została złamana
    nie tylko zasada domniemania niewinności, bo próbuje się mnie zmusić nie, żebym
    ,,dostarczał dowodów swojej winy", ale udowadniał swoją niewinność, lecz także
    łamie się w ten sposób powszechne prawo człowieka do poszanowania jego
    prywatności.

    boukun