  • Data: 2006-01-25 12:05:13
    Temat: Re: Odszkodowanie po kolizji -utrata wartosci auta
    Od: "ShadowFiend" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam!!!
    > Mam pytanko może sie ktoś z czyms takim spotkał.
    > Pewnego pieknego dnia jakis młody palant chciał sie pokazac jaka to ma
    > fajna
    > 19letnia Mazde i cofał na parkingu a że jezdzi jak jezdzi to zaparkował w
    > moim samochodzie.Oczywiscie wszystko spisałem tak jak powinno on sie
    > przyznał miał oc i to co powinie i niby jest wszystko ok,ubespieczyciel
    > naprawi mi auto i niby mam byc zadowolony. jedna mnie chodzi o to że moje
    > auto ma 6 miesiecy i z lekka sie wkór...że ja muszejezdzic wszystko
> [...]
    Miałem podobną sytuację - prawnik z DAS powiedział, że przy utracie wartości
    mniejszej niż 10% wartości auta nie można ubiegać się takie odszkodowanie...
    mnie wymienili całe drzwi chociaż uszkodzenie było bardzo niewielkie -
    wszystko robione w ASO - tym samym wg mnie samochód jest w takim samym
    stanie jak był... a na pewno nie można mówić o nim "powypadkowy" :D (prawnik
    z DAS zresztą to samo mi powiedział)