  • Data: 2016-05-17 18:43:25
    Temat: Re: Odszkodowanie do InPostu za niedoreczone przesylki?
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris"

    > Ja tam Inpost chwale ... o ile dostawa jest do paczkomatu.
    Podepnę się
    Ogólnie tez InPost chwale na kilkadziesiąt przesyłek które
    wysłałem/odebrałem zagubili własnie pierwszą
    Złożyłem via net reklamacje po ok 4 tyg dostałem "papierowym" listem
    odpowiedź że potwierdzają ze usługę wykonali nienależycie(wg mnie nie
    wykonali wcale ale słówek się czepiał nie będę).
    ---
    A ja kiedyś przywracałem termin z powodu nieodebrania przesyłki sądowej po
    złożeniu reklamacji i nawet sąd nie zdołał uzyskać od Inpostu odpowiedzi na
    swoją reklamację.