  • Data: 2012-09-11 09:21:55
    Temat: Re: Odszkodowanie?
    Od: "Garg09" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:504ed871$1@news.home.net.pl...

    > Oho, projekcja!
    >
    > Przestań przerzucać swoje kompleksy na innych. I przestań próbować
    > wyłudzać nienależne odszkodowania, tani naciągaczu!
    >
    > *plonk*

    O matko, plonkiem przejąłem się tak, że chyba zamiast do roboty pójdę się
    upić! Ciekawe tylko czy pan Ława czy jak go tam zwą jest skłonny odszczekać
    insynuacje o naciąganiu i wyłudzaniu w świetle 212 kk. Jakby trafił na sobie
    podobnego pewno musiałby grzecznie odszczekiwać i jeszcze na papugę i
    przegraną sprawę szmal przeznaczyć. Ja tam inwektywami tego jegomościa się
    nie przejmuję, bo to tylko świadczy o poziomie jaki na codzień to indywiduum
    sobą reprezentujem, o kompleksach i słomie z butów nie wspominając.