eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdstąpienie od umowy zawartej przez internet [umowa hostingu] › Re: Odstąpienie od umowy zawartej przez internet [umowa hostingu]
    From: KonKomp <k...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odstąpienie od umowy zawartej przez internet [umowa hostingu]
    Date: Fri, 19 Nov 2010 18:22:40 +0100

    W dniu 2010-11-19 18:12, Andrzej Lawa pisze:

    > Totalne brednie. Że niby ów wirtualny serwer się zużył i teraz jest
    > zniszczony twoją treścią?
    >
    > Oszuści i kanciarze - ot co.

    Dokładnie to samo mi przyszło do głowy, ale niestety nie jestem
    prawnikiem i nie mam żadnego artykułu który by to potwierdził :-(

    Dopiero po zapodaniu im artykułu do którego link wrzuciłem w poprzednim
    poście zgodzili się zwrócić część kasy, do tej pory twierdzili że nic mi
    się nie należy. Także staram się drążyć temat dalej bo tak samo uważam
    jak szanowny pan Andrzej. Tylko potrzebne mi coś mocniejszego niż moja
    interpretacja tego artykułu ...

    Pozdrawiam,
    Konki