eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Odsiedzenie" alimentow/kar pienieznych - jest cos takiego? › Re: "Odsiedzenie" alimentow/kar pienieznych - jest cos takiego?
  • Data: 2011-01-20 11:31:55
    Temat: Re: "Odsiedzenie" alimentow/kar pienieznych - jest cos takiego?
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WRonX" <WRonX@[-CUT-].WRonX.net> napisał w wiadomości
    news:4d37f002$0$2493$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam.
    >
    > Czesto spotykam sie z mowieniem potocznie, ze jak ktos "nie ma z czego
    > zaplacic, to odsiedzi", czy podobnie. Ciekawi mnie, czy cos takiego
    > funkcjonuje w polskim prawie?
    > Np. ktos nie placi alimentow - czy przez czas odsiadki one nie sa mu
    > naliczane? Maleja? Albo ktos nie zaplacil wysokiego mandatu/grzywny - po
    > odbyciu kary pozbawienia wolnosci jest anulowany/a? A moze takiej kary nie
    > dostanie?
    >
    > Mowie o sytuacji, w ktorej komornik nic nie moze zdzialac, bo zakladam, ze
> [...]

    sprawa wcale nie jest prostsza w takim przypadku :-)
    A co jesli jezdzi mercedesem "babci, dziadka, cioci" ?
    Co jesli on "papierowo" nie ma nic? Bo wszystko co "posiada" jest zapisane
    na... babcie, dziadka, ciocie, szwagra itp?
    Teoretycznie on nie ma nic, nigdzie nie pracuje itd. Co moga mu zrobic? Co
    moga mu "zabrac"?