  • Data: 2009-03-07 17:41:15
    Temat: Re: Odsetki z 2tys do 7tys przez 5 lat?
    Od: "zuczek" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To orzeczenie raczej odnosiło się do umowy o dzieło (2-letniego okresu
    przedawnienia) i na wielu stronach uzasadnienia zawile tłumaczono, że
    odsetki jako świadczenie okresowe mają 3-letni termin przedawnienia ale z
    uwagi na swój związek ze świadczeniem głównym przedawniają się nie później
    niż to świadczenie - innymi słowy rozważana była kwestia, czy skoro
    świadczenie główne ulega wcześniejszemu przedawnieniu możliwe jest dalsze
    trwanie zobowiązania ubocznego...