  • Data: 2007-12-03 18:53:55
    Temat: Re: Odpowiedzialność za śmierć instalatora
    Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Kilka razy niestety wwierciłem się w scianie w przewody pod napięciem i nic mnie nie
    zabiło.
    Ale mam porządną wiertarke, a nie tandetę od Ruskich czy z Chin.
    Pomijając drobny fakt, że niezależnie od prawdopodobnego odizolowania galwanicznego
    uchwytu wiertarskiego, obie
    rekojeści są plastikowe.
    Wracając do mojej odpowiedzi to lepiej, że dowiedziałem się o nawierceniu przewodu,
    niż gdybym nie wiedział.
    W przyszłości faza w murze mogłaby się gorzej skończyć.
    Już nawet na etapie wkręcania metalowego kołka czy wieszania czegokolwiek.
    JaC

    -----