  • Data: 2004-12-04 18:32:32
    Temat: Re: Odpowiedzialnosc za osoby trzecie
    Od: "Pawel Galinski" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ma dowody, że Cię o tym informowała?

    Na informowanie dowody ma : biegala z tym do dzielnicowego ale policja
    uznala ze to co ona zada nie ma zadnych podstaw.
    Oczywiscie ostatecznie powstala jakas notatka z tych jej najsc na policje ,
    ich tresci nie znam. Osobiscie rozmawialem pozniej
    z policjantem dzielnicowym ktory uznal iz nie dysponuje argumentami aby
    podjac jakies dzialania wobec mnie.

    Sasiadka ma rowniez jednego sasiada po swojej stronie i wzywa go na swiadka.
    Nie wiem co on dokladnie zamierza zeznac ale chyba
    obowiazuje jeszcze zasada "unus testus, nullus testus" ? A contrario ja moge
    powolac swiadkow-sasiadow ktorzy zeznaja ze oni nawet nie odnotowali zeby
    ktos tam mieszkal lub naruszal ich spokoj.

    pzdr
    Pawel