  • Data: 2006-05-01 13:38:35
    Temat: Re: Odpowiedzialność za długi spadkowe po ojcu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Aneta wrote:

    > chory psychicznie co jest udokumentowane. W 2003 w sierpniu Tata zmarł
    > nie zostawiając żadnego testamentu ani spadku o czym dowiedzielismy się
    > natychmiast.

    I nie przyszło wam do głowy spytać się jakiegoś prawnika, jak elegancko
    rozwiązać wszystkie sprawy spadkowe?

    > Nie składałam żadnego pisma o odrzuceniu/nabyciu spadku ponieważ nie
    > wiedziałam że tak trzeba zrobić.

    No to masz problem.

    > tego co wiem istnieje przepis KC ktory mowi ze w wyjatkowych
    > okolicznosciach moze to byc uznane za nadużycie prawa przez

    Gdybyście np. nie wiedzieli o śmierci ojca, to owszem można by sie
    odwoływać. Ale tak?

    > wierzyciela. Czy można jakoś odwołać się od odpowiedzialnosci spłaty
    > kredytu w powyzej sytuacji. Poradzcie co mam robić?

    Zbierać kasę na spłatę. Próbować dogadać się z bankiem na jakieś łagodne
    warunki spłaty.