eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność producenta dysku twardego › Re: Odpowiedzialność producenta dysku twardego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Sebcio <s...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność producenta dysku twardego
    Date: Sat, 18 Apr 2009 18:21:13 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 25
    Message-ID: <gscm70$qgn$1@node1.news.atman.pl>
    References: <gsam7i$bko$1@node2.news.atman.pl> <gsbvj6$epe$1@news.onet.pl>
    <gsc469$9io$1@news.wp.pl> <gsc54r$sl1$1@news.onet.pl>
    <gsc5ql$ad8$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello087206112192.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1240063008 27159 87.206.112.192 (18 Apr 2009 13:56:48
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 18 Apr 2009 13:56:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
    In-Reply-To: <gsc5ql$ad8$1@news.wp.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:585174
    [ ukryj nagłówki ]

    onet pisze:

    > Z własnego doświadczenia wiem, iż oferuje - w przypadku 2 dysków
    > odesłanych do serwisu - po tygodniu wróciły nowe dyski plus płyty z
    > odzyskanymi danymi. Może to dlatego, że dotyczy to dużej firmy ;) - nie
    > wiem jak podchodzą do klienta indywidualnego ;)

    Z tego co wiem, to już nie oferuje. Dlatego moje pytanie, hipotetyczne
    zresztą ponieważ sposób naprawy dysku można znaleźć w Internecie, o ile
    ktoś ma podstawowe pojęcie o elektronice.

    Chodziło o szczególny przypadek w którym wina leży po stronie
    niedbałości producenta a dane można odzyskać w nadzwyczaj łatwy dla
    producenta sposób. Ciekawi mnie to, bowiem dla przykładu w branży
    motoryzacyjnej tego rodzaju usterki skutkują masowymi akcjami
    serwisowymi, które nie dość że są bezpłatne to jeszcze kontakt z
    klientem inicjowany jest przez producenta pojazdu. Wprawdzie wartość
    samochodu jest wielokrotnie większa niż dysku twardego, ale opisywany
    problem dotyczy całej serii dysków o różnych pojemnościach - w sumie
    kilkaset tysięcy sztuk ? :)


    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1