eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność producenta/dostarczyciela szczepionki za jej nieskuteczność › Re: Odpowiedzialność producenta/dostarczyciela szczepionki za jej nieskuteczność
  • Data: 2020-12-23 07:20:42
    Temat: Re: Odpowiedzialność producenta/dostarczyciela szczepionki za jej nieskuteczność
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsAC9BE9CBEC41Ebudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...

    >Ty chorujesz regularnie na grype?

    A Ty nie ?
    Co roku mamy w kraju "sezon grypowy", ale chyba wszyscy nie zapadaja.

    No i nie bardzo wiadomo - grypa, czy jakies inne "przeziebienie" ...
    U mnie objawy jakies malo wyrazne, a potrafi ciagnac sie dlugo ...

    akurat sezon 2017/18 byl u nas rekordowy
    https://www.medonet.pl/zdrowie,rekordowa-liczba-zaka
    zen-grypa-w-sezonie,artykul,1724991.html

    I teraz tylko pytania: Robert prezentuje typową reakcje na
    "odstawienie szczepionki",
    czy dopadla go jakas "wyjatkowo ciezka grypa" w tamtym roku,
    czy to skutek calkiem inny - np skonczyly sie dotacje do szczepien i
    wielu rodakow odstawilo ... ale nie, na grype to sie chyba ogolnie
    malo szczepilismy, wiec to raczej nie ma wplywu na ilosc zachorowan.
    Czy jakies machinacje w szczepionkach i wirusach - jak tam pisza -
    dominujacy byl inny pod/typ wirusa, mozliwe ze wczesniejsze
    szczepionki go nie obejmowaly.

    J.