eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji › Re: Odpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji
  • Data: 2007-04-01 09:58:26
    Temat: Re: Odpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji
    Od: "model" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież napisałem już, co moim zdaniem należy zrobić. Wezwij ich do
    > przesłania umowy sprzedaży wierzytelności wraz dowodami jej istnienia i
    > uprzedź, że w razie odmowy złożysz zawiadomienie o oszustwie na Twoją
    > rzecz.
    > I dodatkowo. Przejrzałem teraz ten ich portal. Rozumiem, że zakupiłaś dług
    > przez ich formularz? Czyli kup dług, dane itd.
    NO PRZECIEZ WŁASNIE O TO CHODZI..Pisałam ze z pominięciem tej procedury.
    Wpłaciłam po prostu kasę z podaniem numeru sprawy, swojego imienia i
    nazwiska jako zleceniodawcy i adresu który jest w tym przypadku taki sam jak
    dłuznika. I wewałam tez do przesłania podstawy roszczenia podpisujac sie
    swoim imieniem i nazwiskiem ale dodajac ze "z upowaznienia ....(dłuznika)"
    Dlatego tez nie wiem czy moze sie to do kategorii kupna kwalifikować.