eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji › Re: Odpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji
  • Data: 2007-03-31 11:08:40
    Temat: Re: Odpowiedzialność odszkodowawcza za upublicznianie fałszywych informacji
    Od: m...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    z tego co widze to zrobiłam głupotę bo zapłata jest traktowanie jako przyznanie
    sie do długu.
    Czy mozna wobec tego wytoczyć im sprawę o zastraszanie itp.- poczatkowo nie
    reagowałam na te pisma i nie mialam zamiaru płacic w momencie kiedy pojawiły
    sie dane na stronach wraz z podanym PESEL!!! postanowiłam zapłacic bo nie
    chodzi tu o mnie. NO i dowiaduje sie teraz ze dług jest przedawniony. jest to
    kwota ok 300 zł wraz z odestkami które sobie naliczyli. Nie podaruje im tego
    tylko chce to teraz robic w swoim imieniu - zreszta rzekomy dług zapłaciłam
    podajac swoje dane(nie osoby kórą byla zawarta umowa) i numer sprawy Jak sie
    za to zabrać.Wiem ze zrobiłam głupote płacąc ale jak mówie chodziło nie o mnie
    tylko o podanie szczegółowych danych osoby z która zawarł umowe plus- nie
    uzytkownika czyli mnie.