  • Data: 2016-03-09 17:11:14
    Temat: Re: Odpowiedzialność cywilna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nbn1la$k50$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2016-03-08 o 16:46, Maciek pisze:
    >Oczko wyżej masz łopatologicznie wyjaśnione.

    Masz na mysli ten akapit, obenie trzy linijki wyzej ?

    Bo ja tylko pamietam, ze np jak dziecko wbiegnie na jezdnie pod
    samochod, i winy kierowcy nie da sie ustalic, winy dziecka tez nie - z
    powodu wyzej,
    to ubezpieczyciel wyplaca na "na zasadzie ryzyka".
    Czy ta zasada ma jakies umocowanie ustawowe to nie wiem ... ale czy
    ubezpieczycielowi nie przysluguje wtedy regres do tych, ktorych wina
    obarczyc mozna - czyli np rodzicow dziecka z powodu braku opieki ...

    J.