eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdpowiedzialność PORTALU za reklamyRe: Odpowiedzialność PORTALU za reklamy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.ip-46-21-210-2
    09.nette.pl!not-for-mail
    From: RadosławF <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odpowiedzialność PORTALU za reklamy
    Date: Sun, 5 May 2024 20:20:18 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <v18il3$eoj$1$Radoslaw@news.chmurka.net>
    References: <v155v9$6q6$7$chmurka8@news.chmurka.net> <v15ain$1jrg$2@news.icm.edu.pl>
    <v16akv$gmc$1$niusy.pl@news.chmurka.net>
    <v17qke$m61$1$RTomasik@news.chmurka.net> <26MZN.4$JhMf.2@fx07.ams1>
    NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 5 May 2024 18:20:19 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Radoslaw";
    posting-host="ip-46-21-210-209.nette.pl:46.21.210.209";
    logging-data="15123";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:zsV8B0butDCnGwEsqHVjFq06IUg=
    sha256:rXUPh18p4VPwOQgbDlUCRSB+gp55OFh3xJC1O3IEyVg=
    sha1:MLnNtPjuze9nbyVSiiU1rr9+Z88=
    sha256:Uj2n/p7h4vF2bnmNs3PPj7Sc1gSrHKkoC+6i0Ob4X1g=
    Content-Language: pl
    X-Antivirus: Avast (VPS 240505-2, 5.5.2024), Outbound message
    In-Reply-To: <26MZN.4$JhMf.2@fx07.ams1>
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:850715
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 05.05.2024 o 15:47, Marcin Debowski pisze:

    >> Skoro jest to zakazane, to powinno się karać sprawcę. Z tym, że zrobiło
    >> się to tak powszechne, że ludzie sami walczą z problemem odpowiednim
    >> oprogramowaniem. Tyle, że brak reakcji na oszustwa powoduje, że ludzie
    >> wywalają wszelkie reklamy. Nie wiem, czemu administratorzy serwisów nei
    >> dostrzegają tego problemu.
    >
    > Myślę, że problem nie ma praktycznego, tj. finansowego przełożenia, bo
    > najprawdopodobniej liczba osób konsekwentnie blokujących wszystkie
    > reklamy jest marketingowo pomijalna, bądź nie jest targetem dowolnych
    > reklam.

    Albo jest ale firmy wciskające nam reklamy przekonują reklamodawców
    że jest fajnie i skutecznie.
    Jaki praktyczny zysk przyniesie np. reklama wciskana graczom w grze
    na androida gdzie gracz ma płacone za klikanie w walucie danej gry?


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1