    From: Marcin Debowski <a...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: może błahostka ale... (dotyczypłyt w hipermarketach)
    Date: Fri, 10 Jan 2003 22:25:43 +0800

    In article <avmfg6$7ho$1@korweta.task.gda.pl>, Pio wrote:
    > ALeż mnie nie chodziło o promocję, obniżkę itp itd.
    > Kwestia była jasno postawiona- czy można towar uszkodzony i wadliwy
    > (o ile naruszenie opakowania, porysowanie go itp, stanowi o wadliwości
    > produktu)
    > sprzedawać za cenę towaru nowego. (w tym przypadku wszystkie egzemplarze

    Jeżeli wada jest widoczna i kupując jesteś jej świadomy to MZ mogą to
    sprzedać po dowolnej cenie w tym i produktu nowego jeśli tylko taka ich
    wola, a wolą kupującego aby to kupić. Możesz powiedzieć co niby miałoby
    ich w tym prawie ograniczać? Przecież w żaden sposób nie wprowadzają
    kogokolwiek w błąd. Uszkodzony produkt to także produkt o określonych
    właściwościach, nie ważne że z np. twojego p. widzenia gorszych.
    To samo MZ dotyczy stanu opakowania.

    --
    Marcin