  • Data: 2003-01-29 02:15:25
    Temat: Re: Odp: Psychologia sędziów
    Od: " Idzi IX Bohater" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sandra <d...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik <i...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:b16rom$sld$...@i...gazeta.pl...
    > zostać
    >
    > hehe ale mamy bohaterów nie podających nawet nicku ...

    Przepraszam, jestem Idzi, co na oczy widzi. To jeszcze nie bohaterstwo. To
    troska o wymiar sprawieliwości.

    > art.61 "prawo o ustroju sądów powszechnych " z 2001r. reguluje tą kwestie
    > bohaterze :-)
    >
    > Sandra

    I po powtórce bohatera czuję się jak książę Henryk pod Legnicą i król
    Władysław pod Warną, choć oznaki zycia jeszce jakieś przejawiam.
    A czy zechciałabys powiedzieć skromnemu laikowi, co jest w tym artykule?
    Pozdrawiam
    Idzi IX Bohater (nick rozszerzam dla Ciebie, Sandro)