  • Data: 2005-04-16 11:15:08
    Temat: Re: Odp: Prawo Autorskie, Zaiks itp
    Od: Piotr Zdziechowiak <p...@s...zdziechowiak.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z.J. wrote:
    > dołączam się do pytania ... jak na ewentulanej umowie zaznacze się , że
    > chodzi o TEN a nie INNY utwór muzyczny ??/

    Utwór na pewno ma jakieś cechy. Tytuł choćby. Zapis nutowy? Nagranie? Musi
    to mieć. I wtedy albo zaiks albo samodzielnie piszesz umowę na sprzedaż
    autorskich praw majątkowych.

    ====
    Piotr Zdziechowiak

    Do budzenia mam żone. Nie po to tyle pieniedzy w nią
    wsadziłem, by mnie teraz jakies ustrojstwo dręczylo.
    piotr (at) zdziechowiak.pl
    [JID: mortar(at)chrome.pl] : [GG 298063]
    ====