eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowyrok sądu jeżeli pokazuję innym czy jest to dozwolone? › Re: Odp: Odp: wyrok sądu jeżeli pokazuję innym czy jest to dozwolone?
    From: Ender <m...@m...poczta.onet.pl.usun.malpe>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odp: Odp: wyrok sądu jeżeli pokazuję innym czy jest to dozwolone?
    Date: Fri, 29 Nov 2002 11:34:58 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@slw.softlab.com.pl

    Użytkownik Sandra napisał:

    > bądź jeszcze na tyle uprzejmy , przetłumacz mi to na j.niemiecki lub
    > polski
    > będę mogła się w to wczytać i podporzadkować jeśli jest to łamanie
    > prawa ...

    rfc jest po angielsku ponieważ jest to dokumentacja techniczna opisująca
    standardy w tym przypadku usenetowe wiadomości(opisuje jak powinien
    zachowywać się czytnik news'ów i użytkownik tego czytnika)

    Wolne tłumaczenie:
    Linia "Subject" - Temat mówi o czym jest wiadomość. Powinna opisywać na
    tyle zawartość wiadomości aby czytający mógł podjąć decyzję czy
    przeczytać całą wiadomość.

    I teraz najważniejsze:

    Jeżeli wiadomość jest wysłana jako odpowiedź do innej wiadomości temat
    powinien rozpoczynać się czterema znakami "Re: " i ... (tutaj techniczne
    informacje na temat zawartości nagłówka news'a w przypadku gdy jest on
    odpowiedzią)

    PS

    Jak widać niektóre firmy produkujące oprogramowanie nie stosują się do
    obowiązujących standardów.