eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak nie dopuścić do orzecz. rozwodu po złoż. pozwu przez żonę? › Re: Odp: Odp: Jak nie dopuścić do orzecz. rozwodu po złoż. pozwu przez żonę?
  • Data: 2002-10-14 12:29:18
    Temat: Re: Odp: Odp: Jak nie dopuścić do orzecz. rozwodu po złoż. pozwu przez żonę?
    Od: Piotr Sinda <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In <aoeaqo$ks2$1@absinth.dialog.net.pl>, Sandra wrote:

    > A jeszcze jedno:-) nie pomyslales, ze zdrada malzenska moze doprowadzic
    > do obrzydzenia i kazde przejscie kolo tego faceta moze wywolywac wstret
    > i dreszcze ?
    > I zadna sila mnie nie zmusi byc z nim w jednym lozu i zwiazku paniatno ?
    >
    > Sandra

    Nie dokladnie czytasz lub mnie nie rozumiesz.

    >tak ? a jak powiem,ze sypiam z innym facetem, ze mam zamiar zajsc w ciaze,

    >ze nie zmienie swojego postepowania z uwagi na to,ze maz doprowadzil mnie do
    >tego przez te 8lat , migal sie od wspólzycia ze mna, zapobiegal bym zaszla w
    >ciaze?
    znieralas kondomy?
    >bo dla niego kariera i towarzystwo bylo wazniejsze niz to bysmy
    staral sie tobie zapewniec kontakt z ludzmi i rozrywke
    >tworzyli rodzine pelna z potomstwem?
    trudno udowodnic

    Kto tu kim ma sie brzydzic?
    Jak udowodnil ze sie migal?
    ja przyprowadze sterte chlopakow z pracy i rodziny ktorym zalilem sie ze
    zona nie chce dziecka. Ale bardzo ja kocham i mimo tego bede z nia...
    Moze kiedys zmieni zdanie...

    Dobre nie?

    Tylko trzeba czytac i nie denerwowac sie.

    Pozdrawiam.