  • Data: 2005-07-05 06:43:30
    Temat: Re: Odp: ARSEN i wzory
    Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Dan [Mon, 4 Jul 2005 08:34:19 +0200]:

    > Dzialania podejmowane przez firme windykacyjna (w kazdym
    > razie te, o ktorych piszesz) nie stanowia przestepstwa.

    Roszczenie maja raz, ze bezzasadne, dwa, ze przedawnione
    niezaleznie od zasadnosci. Zlozylam tez zreszta doniesienie
    o sfalszowaniu przez nich mojego podpisu. Nachodza mnie
    w domu, budza o zupelnie dzikich godzinach, zawracaja gitare
    i strasza a to ze wejda sila i sobie zabiora cos mojego,
    a to ze mnie do sadu podadza i sie nie wyplace, zalezy co
    im akurat do glowy wpadnie zdaje sie.

    I laza i sla pisemka nadal, mimo ze juz jasno im pare razy
    powiedzialam, ze ja roszczenia NIE uznaje, placic im NIE
    zamierzam i jesli sobie zycza rozmawiac o tym w sadzie, to
    bardzo prosze o zlozenie w koncu tego cholernego pozwu. Bo
    skladaja go juz tak circa pol roku i efektow nie widze...

    Mimo wczorajszego rozbawienia mnie zestawem papierkow, tak
    ogolnie rzecz biorac mam tego talatajstwa serdecznie dosc.

    Szczytem wszystkiego bylo jak wpadl mi taki kretyn bez karku,
    wlazl bez zaproszenia na ogrod na ktorym akurat leciala sobie
    w najlepsze impreza nie do konca prywatna, i wzial sie bez
    pardonu za stwierdzenia ze kanciarz jestem, ze zalegam im
    z jakimis pieniedzmi, ze juz oni mi pokaza. Ktorystam
    nastepny probowal mi sila do domu wejsc "bo bedzie rekwirowal"
    -- znaczy chcial mi mowiac krotko zapieprzyc moje rzeczy.

    Wiesz, ja lubie rozrywke, ale bez przesady.

    Kira